Avui hem anat a les piscines naturals del Montseny. Ha sigut una experiència molt maca i hem après molt sobre la natura i els essers aquàtics. Hem agafat diferents insectes, seguidament hem posat els insectes en diferents safates i els hem inspecciona i després els hem classificat.
ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!

Comentaris