Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: juny, 2017

dia 5 grup 15

Sintesi Avui es l'ultim dia de síntesi i l'ultim dia de institut per fi però tenim que estudiar per fer l'exposició oral davant del tribunal que ens posa nota individual i col·lectiva. Hoy es el ultimo dia de sintesi i el ultimo dia de instituto por fin pero tenemos que estudiar para la exposicion oral delante del tribunal que nos pone nota individual i colectiva    Today is the last day os sintesi and the last day on institute finally but we have to study for the oral presentation in front of the court that puts individual and collective note

dia 4 grup 15

Excursió Avui em anat d'excursió a el riu Tordera per veure com esta l'aigua de bruta i els microorganismes que hi viuen també ens van donar una llibreta per fer activitats sobre el riu i després vam tornar a l'institut. Hoy hemos ido de excursió a el rio Tordera para ver como esta el agua de sucio i los microorganismos que viven i tambien nos an dado una libreta para hacer actividades sobre el rio i despues volvimos al institut Today we have toured the tordera river to see how dirty water is and also gave us a book to do activities  on the river returned to the institute 

Dia 5, Grup 09

Imatge
Bon dia a tots! Avui ja és l'últim dia de síntesi, estem contents, les vacances d'estiu estant a la vora! Aquesta setmana ha passat molt ràpid i les excursions han sigut molt entretingudes i, a més a més, hem aprés moltes coses relacionades amb l'aigua i ha preuar-la una mica més. Hoy, hemos acabado y retocado todo el dosier. También, hemos hecho la exposición i practicado la auca de catalán. Hemos estado un buen rato pero a valido la pena. A part of this, we're very excited because tomorrow is the last day of school. We wish to our partnrs a good summer! =)
CINQUÈ I ÚLTIM DIA EXCURSIÓ AL RIU TORDERA Avui, Hem anat a pasar-nos-ho bé al riu tordera a fer unes activitats amb uns monitors que no ha estat malament. Només començar el matí hem deixat enrere les preocupscion i a poc més de les vuit ja erem a l'autocar de camí cap la Tordera. El recorregut no ha digur gaire llarg. Al llegar a nuestro destino, hemos reparado fuerzas. Hemos aprendido sobre la quelidad del agua pescando animales macro-invertebrados que se hallaban bajo las rocas del río, pero antes hemos hecho un poco de teoría sobre el río. Poco después hemos aprendido sobre el relieve y la flora de aquel tranquilo y bonito lugar, To sum up, we had an interesting activities and we had fun a lot, There were a lot of little animals in the river and it also were fishes. The water was too cold! It was really cool.                                               ...

dia quatre grup 12

QUART DIA DIA DE TREBALL A LA CLASE Avui dia 20 de juny, ha sigut el quart dia del treball de síntesi, un altre cop a la classe. Avui ha sigut un dia caòtic, ens ha anat fatal. Però el Matí, hem començat bé, hem seguit el treball encara que hauriem de tenir més de la meitat del treball fet, anem una mica endarrerits. No ens ha anat  malament aquella hora. 😔 Pero el gran problema, ha sido después del primer patio cuando, al bajarnos el trabajo del drive se nos ha des configurado todo. Hemos intentado hacer lo que hemos podido pero se ve que ya no se puede hacer nada. Tendremos que volver a empezar de nuevo y solo quedan dos días y mañana nos vamos de excursión.😓😓 We are goint to meet us in the library to satrt again all. But we have all the answers writed down in other papers. We think that if we work a lot we'll can have it all for Wednesday.😃😃 ...
Grupo 3            DÍA 5         Síntesis Hoy hemos avanzado y hemos conseguido acabar todo,ha sido un día muy duro. Todos hemos hecho algo y me siento muy orgulloso de haber acabado.En nuestra clase habian grupos que no nos dejaban hacer el trabajo pero lo conseguimos

Dia 5 excursio al montseny

Avui hem anat d'excursió al montseny al riu tordera allà em fet activitats sobre el riu i tal ami la exucrsion me ha gustado mucho we do a lot of experiiments with the water when we finish we eturn to the institut
DIA 5 TREBALL DE SINTESI Hoy hemos ido a una excursión al Montseny, hemos estado una hora en el autocar, cuando hemos llegado lo primero que hemos hecho ha sido desayunar. Después de desayunar nos han presentado los monitores que nos iban a acompañar en toda la excursión. Nos han separado por tres grupos, primero nos ha explicado lo que íbamos a hacer en la excursión, i después hemos ido al río a pescar bixos macroinvertebrados. Después hemos apuntado todo sobre los bicos del río en una libreta que nos dieron antes. I finalmente hemos apuntado cosas sobre el río, el color, la velocidad etc. I finalmente hemos vuelto a Llavaneres en autocar.

Treball de Síntesi: Dia 5, Grup 8

Avui, 20 de juny, ha sigut l'últim dia del Treball de Síntesi. Per fi! Sense dubte crec que avui ha sigut el dia que més hem treballat. Ja ho teniem tot acabat i només quedaba passar-ho a ordinador per després imprimir-ho.  Después del primer patio empezamos a preparar la exposición oral mientras uno del grupo iba terminando de pasar el documento. Empezamos el power point que ibamos a presentar en la exposición oral. After the second playground, we continued with the power point and the exposition. We had a problem, the teachers they didn't give the contents of the exposition and in the last moment the teachers the gived and we added the contents. This project it was amazing and funny, but very hard and funny. At the afternoon we printed and binded the dossier, and we review the exposition. By Ismael Frankou 
Avui hem anat a les piscines naturals del Montseny. Ha sigut una experiència molt maca i hem après molt sobre la natura i els essers aquàtics. Hem agafat diferents insectes, seguidament hem posat els insectes en diferents safates i els hem inspecciona i després els hem classificat. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!
Imatge
Dia 5 Hoy es el dia de la excursion al rio Tordera. Hemos estado una hora en el autocar y nada mas llegar hemos almorzado y nos han presentado a los monitores. Nos han dado una libretita para apuntar la informacion sobre el rio. Despues tubimos que cazar unos bichos que nadaban por el rio, y pudimos cazar bastantes. Identificamos cada uno de ellos, y nos encontramos a una gran libelula.

DIA 5 EXCURSIÓ A TORDERA

Aujourd'hui, nous avons la Tordera supérieure, nous avons les activités suivantes: les insectes de macroinvertébrés que nous voulions, nous avons rempli un dossier et à la fin nous avons expliqué la différence entre les feuilles persistantes et à feuilles caduques. J'ai trouvé une grenouille dans la blessure Oscar et nous avons eu une très bonne.
Dia 4 Today we had to pass all to clean because we finished all. And some other memmbers did a comic for catala and castella, but our group does not draw well, when we finished all we started to study for all the differents subjects and now we know ,a little, wat we are going to say for the oral presentation Tomorrow we have a field trip and we are a little bit excited.

DIA 4

Leri è stato il terzo giorno di lavoro presso l'istituto, ieri abbiamo provato a porre fine a tutte le attività che quedavan perché domani andiamo in tour per vedere il fiume Tordera. Mol stiamo per essere finito sencacions sono molto buone.

Treball de síntesi, Día 5, Grup 11

Dia 5 Avui hem anat a la desembocadura del riu Tordera, hem aprés coses sobre el riu, la seva vegetació i els insectes que viuen en el riu. La verdad que ha sido muy divertido ir por el río buscando insectos, todo el grupo nos lo hemos pasado muy bien! Thanks for read this, bye! By Cesc Giralt.

Dia 5 Treball de síntesi: Grup 13

Dia 5 Treball de síntesi:  Últim dia i excursió al curs  alt del riu Tordera Vale, seré sincera, no em sembla just que nosaltres tinguessim la sortida avui, doncs els altres grups van anar-hi divendres i ja tenien les coses de la sortida escrites i ja s'ho han pogut estudiar, ja que la majoria de coses que hem d'exposar sobre Naturals tracten de la excursió i nosaltres tenim una tarda per estudiar-ho, encara que la majoría de grups ho estaran estudiant aquesta tarda, no és precisament perquè no puguessin, per vagància però igaul , no estem en igualtat de condicions.  Bueno luego de expresar mi insatisfacción y desacuerdo, vamos con lo que ha pasado hoy. Hemos salido del instituto aproximadamente a las 8 y 20. El viaje duraba una hora y poco así que sobre las 9 y media ya estábamos ahí, almorzando. Los monitores se han presentado,aunque a las mitad ya les conocíamos. Cada monitor de ha llevado a 3 grupos. Como no soy omnipresente voy a contar lo que ha suced...
Imatge
TREBALL DE SÍNTESI-DIA 5-GRUP 2: Hoy es el ultimo día que podemos trabajar en el ies llavaneres antes de presentar este trabajo ,mi grupo se ha portado bien en el tema de complicidad en equipo ,hemos estado trabajando en muy buen ritmo ,aunque a veces nos hemos soltado un poco y hemos podido divertirnos en varios momentos. Con este trabajo hemos podido conocernos y juntarnos mas como amigos y compañeros.
Imatge
Treball de síntesi, Dia 3, Grup 4 Tots menys el Nabil hem anat a el riu de Tordera per fer l'assignatura de naturals.Primerament ens van donar un llibret on es situaven els animals macroinvertebrats, vam parlar de la vegetacio, caracteristiques del riu i de la vida al ntram alt. Ens va agradar viure aquesta experiència.                        
Imatge
TREBALL DE SÍNTESI-DIA 4-GRUP 2 Avui hem tornat al trebvall, cadascu ha fet elque li tocava i potser gent ha traballat més del que li tocava. Hi ha hagut bastats problemas amb concrets mebres del grup, pero els hem solucionat gràcies a bons companys i amics que som. Hem fet la major part de el treball avui, però encara ens queden coses per completar.
Imatge
TREBALL DE SÍNTESI- DIA 3-GRUP 2: Today we went to the river Tordera,Haiza and Nara they can't went,because they staied out. We lerned a lot of thins about the river: the speed,the temperature,... This experience was very funny!                                              
Imatge
TREBALL DE SÍNTESI- DIA 2-GRUP 2: Hoy es el segundo dia trabajando en síntesi y nos ha tocado ir al Canal Olímpic de Castelldefels. Para ir a hacer esta actividad no era obligatorio ir con nuestro grupo de trabajo, pero nosotras lo hicimos todo juntas. Al  llegar, primeramente fuimos a dejar las mochilas y mientras desayunavamos nos pusieron un chaleco salvavidas y nos dieron una pala a cada una. Nos lo pasamos bien!
Treball de síntesi, Dia 5, Grup 4 ⬌ Aujourd'hui est le dernier jour pour terminer le travail , parce que demain nous avons la présentation orale . AHI sont restés ensemble dans la maison de Bernard , donc nous avons fait beaucoup de progrès . Une personne dans le groupe ne sont pas venus pour terminer le travail , parce que leurs parents ne le laisseront pas . Demain, nous avons la présentation orale .
Imatge
TREBALL DE SÍNTESI-DIA 1- GRUP 2: Avui em començat amb el treball de síntesi,elniostre grup esta format per 5 persones,la Nara Díaz ,la Claudia Martínez ,la Haiza Rodríguez ,la Carla Ventalló i jo,que soc l'Anna. A les primeres hores han començat a passar els professors per les classes per explicar-nos com havíem de fer la seva matèria. Més tard,quan totes sabíem el que havíem de fer,vam estar una estona repartint-nos la feina.
Treball de síntesi, Dia 4, Grup 4 Today we do not have a way out, we stay in class to work and begin to distribute the work for the oral presentation. Tomorrow we have to finish the activities, just to study the presentation. At the moment we are doing well at work.  
Imatge
  Treball de síntesi, dia 2, Grup 4 Hoy hemos ido a hacer caiac, no hacia falta ir con tu propio grupo. Hemos ido hacer caiac en el Canal Olímpic, que esta por Barcelona.Al llegar, fuimos a dejar las mochilas y  a cambiarnos de ropa. Acontinuación fuimos a comer. En los grupos podias elegir a quien quieras, nadie del grupo iva junto con otro. Despues nos explicaron com remar y nos dieron para cada uno una pala. Fue muy divertido porque hacia calor i nos mojámos bastante.
Imatge
Treball de síntesi,Dia 1, Grup 4 Primer dia en el treball de síntesi,primerament han anat passant els professors per les classes ha explicar-nos com va el seu propi apartat. El meu grup es el 4, esta format per la Maria, el Martí, l'Aina, el Bernat i jo, en Nabil. Primerament ens  vam repartir la feina entre tots, jo i la Maria vam portar un portàtil cadascun.El treball es bastant interessant Sala d'informàtica Ara tenim dos patis cada dia pero sortim del institut a la mateixa hora que sempre.

Día 4 grup 3

Avui ha sigut un dia que em treballat molt, em acabat el treball i l'hem passat a ordinador, tots els participants del grup en treballat molt i em tingut un ensurt que un membra del grup s'ha tingut que anar-se'n al hospital. A la tarde em quedat per  passar lo que ens queda a ordinador. Al final aquest dia ens ho em passat molt bé.

Treball íntesi, Dia 4, Grup 11.

DIA 4 Avui hem seguit avançant feina, cadascu ha fet la seva part, ja que queda molt poc perquè haguem de presentar el dossier. Algunas cosas son más difíciles que otras, pero todo se puede hacer con un poco de esfuerzo. try to continue to do as we are doing, with energy .

Dia 4

Avui em pasat tot a  ordinador i em aacabat feina i per fi ja estem preparats per dimecres per fer l exposicio oral

4t dia del grup 9, 4to día del grupo 9, 4th day group

Imatge
Avui ha sigut el nostre quart dia. Quan hem arribat tots els membres del grup hem planificat el dia i la feina i ens hem post a treballar tots els membres del grup. Estem motivats per l'arrivada de l'estiu.Aui amb prou feines hem descansat, El resultado ha sido que hemos conseguido acabar todo el trabajo de búsqueda y comprensión. Estamos muy contentos y esperamos que nos salga muy bien la presentación oral, nos lo hemos ganado. Now we feel like if we were in the final sprint of a race. We work a lot in this work because we want to finish good this course, and we will do it!!!

Treball de Síntesi: Dia 4, Grup 8

Divendres  19 de juny Hoy en lo largo del dia hemos tenido unas pequeñas complicaciones en acabr sociales, porque no nos poniamos de aquerdo en que acia cada uno y nos ha llevado un buen rato repartirnos el trabajo. Tambe, hem acabat naturals pero sense cap problema com amb socials que ens a portat bastanta estona, el unic que ens qudava de naturals era un mapa que es titulava ON SOM i en aquest mapa hem ficat els exercicis que ens posava en un altre full. Than more we finished maths because maths are very easy and a litle short, we do maths in one hour or two hours and then we start to do tecnology with te computer. By Alex Corredor

dia 2 treball de síntesi (grup 6)

EXCURSIÓ AL RIU TORDERA Avui hem anat a les Piscines del Montseny. He observat diferents característiques del riu. - El primer que hem fet ha sigut situar-nos. En un mapa hem escrit les diferents muntanyes que hi ha al voltant del curs del riu. - Després hem observat els paràmetres fotoquímics de l'aigua del Tordera: el color, la terbolesa, l'olor, la temperatura i la velocitat. - Per calcular la velocitat, hem llençat un pal a l'aigua i hem cronometrat l'estona que trigava en recorrer 5 metres. llavors hem dividit els metres entre els segons (5m/17seg) i ens ha donat 0'29 m/s. -  Més tard, ens hem ficat dins del riu i hem intentat agafar animals macroinvertebrats. hem trobat: un sabater, una larva de libél·lula, una cuca de capsa, un tricòpter lliure i una larva d'efímera. - Després, hem observat la llera al curs alt del riu. La seva dinámica era sense canalitzar i només hi havien materials naturals. - Finalment ...

Dia 4 Treball de síntesi: Grup 13

  Dia 4 Treball de síntesi:  Recta final  Avui al començar el dia ens hem adonat de que ja ens faltava poc per a acabar i llavors ens hem volgut organitzar, bé "organitzar-nos" ens ha costar una mica, doncs ja ens quedava poc, bé menys socials, allò no és poc. Als deu minuts de començar la Cristina s'ha començat a trobar malament i llavors s'en ha anat a casa, cosa que ens ha dificultat la feina del que quedava de dia. Hem estat treballant fins a la hora del pati. Después del primer patio nos quedaba poca faena, pero bueno hemos seguido trabajando hasta el segundo patio, así que no ha pasado nada demasiado destacable. Después de acabar el patio hemos seguido trabajando, y hemos tardado aproximadamente unos 5 minutos en acabar el dossier, bueno lo que hasta el momento podíamos hacer, nos ha faltado acabar Tecno porque necesitamso un recibo de la luz y naturales pues lo que nos queda lo tenemos que hacer con lo que hagamos en la excursión de mañana. The o...

DIA 4 Grup aigua 15

Avui Hem seguit fent el Treball de síntesi a classe. Hem Acabat de fer les activitats del dossier i després els hem passat a l'ordinador, però no hem acabat de passar-ho. També hem començat a fer la pressentació oral. Hoy Hemos seguido de haciendo el Trabajo de síntesis en clase. Hemos acabado de hacer las actividades del dosier y después los hemos pasado al ordenador, pero no hemos acabado de pasarlo. También Hemos empezado a hacer la pressentació oral. Today we continued to work in class of synthesis. We freshly activities dossier and then we spent on the computer, but we just passed it. We have also begun to make oral pressentació.

Dia 4 treball de sintesi grup16

                                                                                                           DIA 4 TREBALL DE SINTESI               El dia 19 de juny de 2017 vam esta acaban algunes coses del treball de sintesi i tambe estem            fen el power point i l'estem acaban i ens falta poc. Avui hem treballat bastant i també hem                    passat bastantes coses al. Dema ens anem al riu Tordera i ja esterem o possem el powerpoint i              nomes queda estudia

Com fer l'exposició oral de Naturals?

Durant l’exposició cada grup haurà d’explicar els següents punts (1,2,3), amb aquest ordre, triant en el punt 2, un dels quatre aspectes que hauran treballat al dossier i durant la sortida: Fer una introducció: on expliquin per què han triat l’apartat del punt 2 i aportant tot allò que creguin necessari. Explicar un dels següents quatre aspectes (poden triar el que vulguin): Descriure els processos geològics i les formes de relleu del curs alt d’un riu i comparar-ho amb el que hagueu vist al curs alt del riu Tordera. Parlar de les propietats físicoquímiques del riu Tordera al curs alt (color, terbolesa, olor, temperatura, velocitat, …) i explicar com heu calculat la velocitat de l’aigua. Explicar què és l’índex biològic d’un riu i com es calcula i comentar els resultats del que vàreu trobar el dia de la sortida. Explicar què és la llera d’un riu i com era la del riu Tordera al tram que hem visitat: dinàmica, materials naturals i artificials que heu vist, mineral...

One more day doing the project!

Imatge
Today is Monday the 19th of June and we continued the project in the class. We advanced a lot of work and we are satisfied of our work done. Also we were doing the subjects in pairs, and very quickly.😊💨 We went to the music class to play the flute, the song was "Moon river" and was very difficult!, hahaha!, it's a joke, the song was so easy. We still a little bit of work, but we almost finish all the project. We will continue tomorrow! Bye!

Treball sintesi dia 1

Imatge
Día 1 El primer día nos organizamos cada uno para saber lo que teníamos que hacer. Luego cada uno hizo su parte algunos lo acabamos y otros no. Aunque las asignaturas difíciles las hicimos entre todos, porque de ese modo no teníamos dudas y trabajábamos mejor.

dia 3 grup 15

Dia 3 Al principi del dia, tots, sobretot l'Enzo, estaven agoviats i aterrats per creure que no arrivariem, al pasar el temps tot va cambiar i va anar genial. Al principio del dia, todos, sobretodo el Enzo, estavamos agoviados i aterrados por creer que no llegàvamos, al pasarel tiempo todo canvió i fue genial. On the first of the day, everyone, Enzo are frightening to imangine, we can't arribe, when the time past every change, all is quite good, 

CAP DE SETMANA

CAP DE SETMANA ANEM AVANÇANT EL TREBALL Aquest cap de setmana, els dies 17 i 18 de juny de 20017, hem anat avançant el treball de síntesi. Este sábado hemos ido adelantando, cada uno por su cuenta. No nos ha ido mal. In Sunday, we meet all us to do the art activities, it was really hot!😎😎  We meat in the beach, we did some photos with water and some paint to do the art activities. It was perfect. After that, we search some photos on our mobile. Demain, nous devons travailler dur.😱😱😵                                                                                  ...

Dia 3 Treball de sintesi: Grup 13

😎 Treball de síntesi: Dia 3  Meitat del camí 😎 Avui ja estem a la meitat del treball i no sé exactament si ja hem fet la meitat del treball, però bé farem el que puguem. Hem decidit que aquest cap de setmana no quedarem perquè no hi ha cap moment que puguem quedar. A les 8 jo he anat cap als ordinadors, per passar a ordinador les feines que vam acabar ahir. Apart hem tingut molts problemes amb els formats dels dossiers virtuals. Amb el dossier d'instruccions, no, però amb el d'activitats hem, tingut molts problemes, ja que els professors que ho van guardar per a descarrega r i ara estem tenint probleme s amb l' Op en Office i el Word .  Hoy hemo s hecho naturales ( lo qu e hemos podid o porqu e lo o tro lo haremos el martes con la excursión) , hemos empezado el cómic de ca stellano,  hem os empezado sociales y hemos continuado t ecno, aunque t ecno de momento no lo podr emos acabar porque h em os de traer un r ecibo del agua y de momento no s abemos quien...

3r dia, excursió al riu Tordera, 2ndo día excursión al río Tordera, 3rd day trip to Tordera

Imatge
Avui hem anat d'excursió al tram alt del riu Tordera, que neix a la serralada prelitoral i desemboca al maresme. Quan hem arribat ens hem posat els 10 grups en un autocar i hem iniciat el tragecte cap a les piscines del Montseny, el poble on hem anat avui a veure el riu Tordera. Cuando hemos llegado nos han dado un rato para desayunar y explorar un poco. Después de desayunar hemos comenzado las actividades. Al principio  hemos situado geográficamente el tramo del río donde estábamos. Luego hemos analizado la vegetación y el color y transparencia de la agua. When we finished we started to capturing small animals in the river. Later we have observed the captureted animals and indentificating them. When we finished we returned the animals to his habitat. Later we returned to Sant Andreu de Llavaneres. A fantastic day!!!!!
Imatge
Day 3 Today we went to the river Tordera , which   is 65 km long. We left  Llavaneres around 8 o'clock and arrived to our destination at 9:20 a.m. When we arrived we had lunch and played at the river. Later the men who guide us, told us that we would analize the water to see in what conditions the river is. After a while, we went to catch insects in the river to learn the their species and their names. At the end we left the river Tordera at 13:10 and we arrived at Llavaneres at 14:10.  We had lots of fun "in my opinion".

Treball de Síntesi: Dia 3, Grup 8

Imatge
Dia 16 de juny:  Avui ens anàvem d'excursió al riu Tordera, ens hem aixecat d'hora per arribar a les 8:00 al institut i poder agafar bé l' autocar. Vam trigar una hora en arribar al destí, l'autocar va entrar en una espècie de bosc on estava situat el riu Tordera.  A las 9:15 llegamos al destino, primero de todo cogimos las mochilas. Al llegar habían tres monitores esperándonos, después nos pusimos a almorzar y observamos un poco el paisaje.Cuando ya casi todos acabamos de almorzar fuimos a ver el río y estuvimos un rato alrededor.Después ya empezamos a hacer las actividades. Later, we separeted in three groups an we started the activities. The first activitiy was observe the river and the vegetation. The second activity was catch some animals from the river and after observe them. There were many mosquitos! By Dave Averion                                   ...

Treball de sintesi, Dia 3, Grup 11.

Imatge
DIA 3 Avui ha sigut el segon dia de classe per el nostre grup, perquè una meitat del grup ha anat a una excursi ó que nosaltres farem la setmana que ve. Hemos seguido haciendo faena, cosa que hay personas que hacen mas trabajo que otras.   We are bringing our best to the work, a greeting from the entire group .   By Cesc Giralt.

dia 2 grup 15

dia 2 nos fuimos del colegio y subimos al autobus. Tardamos 1 hora y 15 minutos, cuando llegamos fuimos a canviarnos y despues nos fuimos a cojer el material y hacer canoa i bote de remo. Ens vem anar del colegi i vam pujar al autobus. Vam tardar 1 hora i 15 minuts, cuan vem arribar bvam agafar el material i, vam anar a pujar a la canoa i el bot amb rem. we left school and went up to the bus. I tookhand 15 minuts when we awned and went to get us and then we went to take the material and more canoa and bot whit rem

Dia 3 treball de sintesi

                                                  DIA 3 TREBALL DE SINTESI Al dia 3, alguns grups s'han van anar al riu tordera, mentre que uns altres es van quedar a l'institut,   el meu grup es va quedar. Aquest dia a sigut "productiu", per que aquest dia el divendres 16 de juny de 2017, vam aconseguir entrar al blog i vam poder publicar els dies anteriors, i passar coses que haviem fet a mà a l'ordinador,

dia 1 grup 15

dia 1 Lo que hicimos el primer dia  fue distribuirnos lo que hacia cada uno. Despues comenzamos a trabajar pero lo malo es que habian problemas y no teniamos conexion a internet. Pero aun asi trabajamos todos. El que vam fer el primer dia va ser distribuir-nos el que fariam cada un. Després vam començar a treballar però lo dolent va ser que hi havien problemes i quan no havia connexió pero encara aixi varem treballar. What we did the first day wass to distribuite what we did to each one then we started to work but the bad thing is that there were problems and we did not are internet connection but still we all work.

3r de Treball de Síntesi GRUP 20

Hoy día 16 de junio de 2017 todo el trabajo que hemos hecho nos ha costado mucho por falta de compatibilidad en los ordenadores y las versiones que hay en este instituto. Pero lo hemos podido arreglar al final. Este fin de semana ya lo tendremos todo hecho si no surge algún problema que nos impida seguir el ritmo del trabajo. Algún compañero en algunos momentos no trabaja lo suficiente y tenemos que mejorar un poco la actitud.

Dia 2 treball de sintesi

DIA 2 TREBALL DE SINTESI El día 2 fuimos en autocar al canal olímpico de Cataluña. Que esta situado en Castelldefells. Cuando llegamos guardamos las mochilas en un armario del vestuario publico. cuando salimos nos pusieron en fila y empezamos a desayunar mientras tanto nos ponían el chaleco y nos daban el remo para remar. Nos separamos por dos grupos de 51 personas para subirnos a las canoas o a las barcas. A las canoas iban 2 personas i en las barcas 5 o 6 personas.

dia 3 sintesi

Avui tota la feina que teniem a mà la em pasat a l'ordinador la Laura i el Nikita han fet el dibuix de l'auca den pere porter i jo e estat gairebe tot el matí pasant tot a l'ordinador en ryan tambe ha passat mates a ordinador avui ha sigut un dia molt productiu!!!

Dia 1 treball de sintesi

DIA 1 TREBALL DE SINTESI On the first day, they told us the "treball de sintesi", the subject matter of the water, which is a very Interesting because the Earth is made from 75% water. We need water to live, and it is also a limited resource and therefore we have to take care of. After that we explain everything we started repertir us work between the brand Marc, Iman, Ricard, Ruben and Sandra that day did little but we organized very well and was also a very long day .

Dia 1 treball de sintesi

Al dia 1 ens van presentar el treball de sintesi que tracta sobre l'aigua i es molt important aquest tema per que la Terra esta feta un 75% aigua i l'aigua es un recurs limitad i per aixo la tenim que "cuidar"en el grup som el Ruben, en Riki, la Iman, la Sandra, jo en Marc Hidalgo ens vam repartir la feina pero en resum aquell dia es va fer molt llarg i aburrit

3r dia grup 12

TERCER DIA DIA DE TREBAL A LA CLASSE Avui dia 16 de juny, hem seguit endavant amb la part teòrica del trebbal de síntesi. Ja hem acabat de fer els exercissis en brut i els estem passant a net. Solo empezar, a las ocho de la mañana, hemos compartido entre nosotros todo el trabajo que hemos hecho, hemos ordenado todo los papeles y los hemos clasificado. Al instante nos hemos puesto manos a la obra. Hemos acabado ya por fin, las actividades del dossier. We are having problems with the computers so we are spendinga lot of time trying to pass all the exercises in the computer. The other problem is that the people who made the exercises to pass to the computer doesn't has work to do.😞 Ce jour-là, nous allons très bien. Je vais terminer ce week-end et lundi préparerai la présentation orale                                ...

Dia 3

       Dia 3 Avui dia 16 de juny, hem estat treballant sense parar per poder acabar el treball de sintesi i tenir temps per estudiar. nomes ens queda el comic de catala i de castella, estudiar els tres poemas de les diferents llengues. Despues del patio hemos continuado haciedo el trabajo de sociales y estudiando los poemas, nos a costado un poco porque nos estabamos agobiando de la calor que hacia. In this moments we are writring the day 3 and in one hour the doorbell will ring, but in this moments we are taking advantage of time.

tercer dia del treball de síntesi

Hoy como ya sabíamos mas como iba el trabajo nos hemos repartido las faenas, hoy hemos avanzado bastante. 👌 De momento nos estamos organizando bien i nos vamos saliendo. Hoy hemos hecho: sociales, hemos acabado catalán, educación física i ciencias naturales. I al final del dia hemos empezado el "power point". Nos esta gustando este trabajo.😁😁

síntesi dia 2 grup 20 excursió al Canal Olímpic

Imatge
Ahir dia 15 de juny de 2017 , varem fer una sortida amb l'escola al canal olimpic de Castelldefels , l'excursió començava al autocar , ja que varem estar amb musica , parlan , cantant ens varem riure molt. Al arribar allà a les 9:30 varem esmorzar i vam començar les activitats, caona i barca de rem , al acabar vam poder jugar al Uno un rato i  desprès vam començar el camí de tornada a Llavaneres. L'excursió va estar molt divertida.

Sortida al Canal Olímpic

Ahir dia 15 de juny vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels. Vam anar amb canoa i barca de rem, vam anar fent diferents activitats. Abans de cada activitat un monitor ens ensenyava com havíem d'agafar la pala i com havíem de remar. El nostre grup primer vam fer barca de rem, era una barca bastan llarga i podien anar dos o tres persones. A la canoa podía ser de 4,5 o 6  persones. Va ser un llarg dia pero ens va agradar molt!!! Esperem repetir-ho.

Imatge
Dia 2  Excursio Oggi siamo andati in gita nel Canale Olimpico di Barcellona. Ci siamo separati per due gruppi di cinquanta persone per fare tutte le attivita. Uno dei due gruppi a fatto canoa e l' altro barca di remi e gli altri canoa. Nella barca e nella canoa ci siamo inizziati a bagnare fra tutti, una delle barche stava affondado ma sono arrivati i monitori  e li hanno aiutati a uscire dalla barca Dupa ce am facut activitatile am fost de am asteptat sa vina autobuzul timp de o ora. Cand a venit autobuzul am avut o incurcatura foarte grea. Que tubimos que vajar todos del autobus porque algunos compañeros, se avian ido al autobus que no era i vajamos para ordenar quien iba en cada uno i al final nos fuimos bien,