TREBALL DE SÍNTESI-DIA 4-GRUP 2
Avui hem tornat al trebvall, cadascu ha fet elque li tocava i potser gent ha traballat més del que li tocava.
Hi ha hagut bastats problemas amb concrets mebres del grup, pero els hem solucionat gràcies a bons companys i amics que som.
Hem fet la major part de el treball avui, però encara ens queden coses per completar.
Avui hem tornat al trebvall, cadascu ha fet elque li tocava i potser gent ha traballat més del que li tocava.
Hi ha hagut bastats problemas amb concrets mebres del grup, pero els hem solucionat gràcies a bons companys i amics que som.
Hem fet la major part de el treball avui, però encara ens queden coses per completar.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada