Sortida al Canal Olímpic

Ahir dia 15 de juny vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels. Vam anar amb canoa i barca de rem, vam anar fent diferents activitats. Abans de cada activitat un monitor ens ensenyava com havíem d'agafar la pala i com havíem de remar.

El nostre grup primer vam fer barca de rem, era una barca bastan llarga i podien anar dos o tres persones. A la canoa podía ser de 4,5 o 6  persones.

Va ser un llarg dia pero ens va agradar molt!!! Esperem repetir-ho.

Comentaris