dia quatre grup 12
QUART DIA
DIA DE TREBALL A LA CLASE
DIA DE TREBALL A LA CLASE
Avui ha sigut un dia caòtic, ens ha anat fatal. Però el Matí, hem començat bé, hem seguit el treball encara que hauriem de tenir més de la meitat del treball fet, anem una mica endarrerits. No ens ha anat malament aquella hora.😔
Pero el gran problema, ha sido después del primer patio cuando, al bajarnos el trabajo del drive se nos ha des configurado todo. Hemos intentado hacer lo que hemos podido pero se ve que ya no se puede hacer nada. Tendremos que volver a empezar de nuevo y solo quedan dos días y mañana nos vamos de excursión.😓😓
We are goint to meet us in the library to satrt again all. But we have all the answers writed down in other papers. We think that if we work a lot we'll can have it all for Wednesday.😃😃
Nous avons encore beaucoup à faire. à bientôt. Grup 12😆😆
.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada