Día 4 grup 3

Avui ha sigut un dia que em treballat molt, em acabat el treball i l'hem passat a ordinador, tots els participants del grup en treballat molt i em tingut un ensurt que un membra del grup s'ha tingut que anar-se'n al hospital. A la tarde em quedat per  passar lo que ens queda a ordinador. Al final aquest dia ens ho em passat molt bé.

Comentaris