Treball de síntesi, Dia 3, Grup 4

Tots menys el Nabil hem anat a el riu de Tordera per fer l'assignatura de naturals.Primerament ens van donar un llibret on es situaven els animals macroinvertebrats, vam parlar de la vegetacio, caracteristiques del riu i de la vida al ntram alt.
Ens va agradar viure aquesta experiència.





Es mostra IMG-20170616-WA0008.jpg.                         Es mostra IMG-20170616-WA0009.jpg.

Comentaris