Treball de síntesi, Dia 3, Grup 4
Tots menys el Nabil hem anat a el riu de Tordera per fer l'assignatura de naturals.Primerament ens van donar un llibret on es situaven els animals macroinvertebrats, vam parlar de la vegetacio, caracteristiques del riu i de la vida al ntram alt.
Ens va agradar viure aquesta experiència.
Tots menys el Nabil hem anat a el riu de Tordera per fer l'assignatura de naturals.Primerament ens van donar un llibret on es situaven els animals macroinvertebrats, vam parlar de la vegetacio, caracteristiques del riu i de la vida al ntram alt.
Ens va agradar viure aquesta experiència.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada