Dia 3 Treball de sintesi: Grup 13


😎 Treball de síntesi: Dia 3 
Meitat del camí 😎

Avui ja estem a la meitat del treball i no sé exactament si ja hem fet la meitat del treball, però bé farem el que puguem. Hem decidit que aquest cap de setmana no quedarem perquè no hi ha cap moment que puguem quedar. A les 8 jo he anat cap als ordinadors, per passar a ordinador les feines que vam acabar ahir. Apart hem tingut molts problemes amb els formats dels dossiers virtuals. Amb el dossier d'instruccions, no, però amb el d'activitats hem, tingut molts problemes, ja que els professors que ho van guardar per a descarregar i ara estem tenint problemes amb l'Open Office i el Word

Hoy hemos hecho naturales ( lo que hemos podido porque lo otro lo haremos el martes con la excursión), hemos empezado el cómic de castellano,  hemos empezado sociales y hemos continuado tecno, aunque tecno de momento no lo podremos acabar porque hemos de traer un recibo del agua y de momento no sabemos quien puede traerlo, así que de momento ahí se queda. Sabes una cosa que me encanta que digo "hemos" pero en realidad me pase todo el dia en ordenadores pasando a ordenador el dossier, así que debería decir quién hizo cada cosa, pero en realidad no tengo la más minima ide














Comentaris