síntesi dia 2 grup 20 excursió al Canal Olímpic

Ahir dia 15 de juny de 2017 , varem fer una sortida amb l'escola al canal olimpic de Castelldefels , l'excursió començava al autocar , ja que varem estar amb musica , parlan , cantant ens varem riure molt.
Al arribar allà a les 9:30 varem esmorzar i vam començar les activitats, caona i barca de rem , al acabar vam poder jugar al Uno un rato i  desprès vam començar el camí de tornada a Llavaneres.
L'excursió va estar molt divertida.
Resultat d'imatges de canal olimpic castelldefels

Comentaris