Treball de síntesi,Dia 1, Grup 4
Primer dia en el treball de síntesi,primerament han anat passant els professors per les classes ha explicar-nos com va el seu propi apartat.
El meu grup es el 4, esta format per la Maria, el Martí, l'Aina, el Bernat i jo, en Nabil.
Primerament ens vam repartir la feina entre tots, jo i la Maria vam portar un portàtil cadascun.El treball es bastant interessant
Ara tenim dos patis cada dia pero sortim del institut a la mateixa hora que sempre.
Primer dia en el treball de síntesi,primerament han anat passant els professors per les classes ha explicar-nos com va el seu propi apartat.
El meu grup es el 4, esta format per la Maria, el Martí, l'Aina, el Bernat i jo, en Nabil.
Primerament ens vam repartir la feina entre tots, jo i la Maria vam portar un portàtil cadascun.El treball es bastant interessant
| Sala d'informàtica |
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada