Treball de síntesi,Dia 1, Grup 4

Primer dia en el treball de síntesi,primerament han anat passant els professors per les classes ha explicar-nos com va el seu propi apartat.
El meu grup es el 4, esta format per la Maria, el Martí, l'Aina, el Bernat i jo, en Nabil.
Primerament ens  vam repartir la feina entre tots, jo i la Maria vam portar un portàtil cadascun.El treball es bastant interessant
Es mostra 20170620_083048.jpg.
Sala d'informàtica
Ara tenim dos patis cada dia pero sortim del institut a la mateixa hora que sempre.

Comentaris