dia 2 grup 15
dia 2
nos fuimos del colegio y subimos al autobus. Tardamos 1 hora y 15 minutos, cuando llegamos fuimos a canviarnos y despues nos fuimos a cojer el material y hacer canoa i bote de remo.
Ens vem anar del colegi i vam pujar al autobus. Vam tardar 1 hora i 15 minuts, cuan vem arribar bvam agafar el material i, vam anar a pujar a la canoa i el bot amb rem.
we left school and went up to the bus. I tookhand 15 minuts when we awned and went to get us and then we went to take the material and more canoa and bot whit rem
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada