Dia 3 treball de sintesi
DIA 3 TREBALL DE SINTESI
Al dia 3, alguns grups s'han van anar al riu tordera, mentre que uns altres es van quedar a l'institut, el meu grup es va quedar. Aquest dia a sigut "productiu", per que aquest dia el divendres 16 de juny de 2017, vam aconseguir entrar al blog i vam poder publicar els dies anteriors, i passar coses que haviem fet a mà a l'ordinador,
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada