Dia 1 treball de sintesi

Al dia 1 ens van presentar el treball de sintesi que tracta sobre l'aigua i es molt important aquest tema per que la Terra esta feta un 75% aigua i l'aigua es un recurs limitad i per aixo la tenim que "cuidar"en el grup som el Ruben, en Riki, la Iman, la Sandra, jo en Marc Hidalgo ens vam repartir la feina pero en resum aquell dia es va fer molt llarg i aburrit

Comentaris