dia 3 sintesi
Avui tota la feina que teniem a mà la em pasat a l'ordinador la Laura i el Nikita han fet el dibuix de l'auca den pere porter i jo e estat gairebe tot el matí pasant tot a l'ordinador en ryan tambe ha passat mates a ordinador avui ha sigut un dia molt productiu!!!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada