dia 4 grup 15
Excursió
Avui em anat d'excursió a el riu Tordera per veure com esta l'aigua de bruta i els microorganismes que hi viuen també ens van donar una llibreta per fer activitats sobre el riu i després vam tornar a l'institut.
Hoy hemos ido de excursió a el rio Tordera para ver como esta el agua de sucio i los microorganismos que viven i tambien nos an dado una libreta para hacer actividades sobre el rio i despues volvimos al institut
Today we have toured the tordera river to see how dirty water is and also gave us a book to do activities
on the river returned to the institute
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada