Treball de sintesi, Dia 3, Grup 11.

DIA 3

Avui ha sigut el segon dia de classe per el nostre grup, perquè una meitat del grup ha anat a una excursió que nosaltres farem la setmana que ve.

Hemos seguido haciendo faena, cosa que hay personas que hacen mas trabajo que otras.
 
We are bringing our best to the work, a greeting from the entire group.
 
By Cesc Giralt. 

                        Resultat d'imatges de ies llavaneres

Comentaris