Dia 5, Grup 09
Bon dia a tots!
Avui ja és l'últim dia de síntesi, estem contents, les vacances d'estiu estant a la vora! Aquesta setmana ha passat molt ràpid i les excursions han sigut molt entretingudes i, a més a més, hem aprés moltes coses relacionades amb l'aigua i ha preuar-la una mica més.
Hoy, hemos acabado y retocado todo el dosier. También, hemos hecho la exposición i practicado la auca de catalán. Hemos estado un buen rato pero a valido la pena.A part of this, we're very excited because tomorrow is the last day of school. We wish to our partnrs a good summer! =)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada