Treball de Síntesi: Dia 5, Grup 8

Avui, 20 de juny, ha sigut l'últim dia del Treball de Síntesi. Per fi! Sense dubte crec que avui ha sigut el dia que més hem treballat. Ja ho teniem tot acabat i només quedaba passar-ho a ordinador per després imprimir-ho. 

Después del primer patio empezamos a preparar la exposición oral mientras uno del grupo iba terminando de pasar el documento. Empezamos el power point que ibamos a presentar en la exposición oral.

After the second playground, we continued with the power point and the exposition. We had a problem, the teachers they didn't give the contents of the exposition and in the last moment the teachers the gived and we added the contents. This project it was amazing and funny, but very hard and funny. At the afternoon we printed and binded the dossier, and we review the exposition.

By Ismael Frankou 

Comentaris