Es mostra 20170620_134715.png.

TREBALL DE SÍNTESI-DIA 1- GRUP 2:

Avui em començat amb el treball de síntesi,elniostre grup esta format per 5 persones,la Nara Díaz ,la Claudia Martínez ,la Haiza Rodríguez ,la Carla Ventalló i jo,que soc l'Anna.
A les primeres hores han començat a passar els professors per les classes per explicar-nos com havíem de fer la seva matèria.
Més tard,quan totes sabíem el que havíem de fer,vam estar una estona repartint-nos la feina.

Comentaris