Dia 2 Treball de síntesi: Grup 13
Treball de síntesi dia 2:
Excursió al canal olímpic
Hem sortit del institut a les 8 del matí, amb destí el Canal Olímpic. Ha estat un viatge tranquil, només hi ha hagut una mica d'enrenou amb els autobusos, però la resta ha estat un viatge tranquil.
Una vez ya hemos almorzado, hemos ido a los vestuarios y nos hemos cambiado, aunque es obvio, ¿que íbamos a hacer? Bueno, nos hemos dividido en dos grupos iguales, aunque no teníamos ni idea de para que... Bueno nos han dicho que unos harían kaiak y los otros canoa. Clara, Cristina y yo hemos hecho primero canoa y Gemma y Mireia han hecho primero kaiak.
Both activities were a bit difficult, well row ain't diffucult, better said both activities are a bit costly, 'cause you have to make a lot of strength, and be coordinated which is easier in kaiak 'cause you only need to coordinate 2 persons, but in canoe you need to cordinate 5 persons and, in my case, it's and absolutly deaster. We were scared when we were doing kaiak, because we were watching kaiaks falling down around us, and we didn't want to get wet.
Quan hem acabat hem anat als vestuaris una altra vegada a canviar ,i hem sortit a una mena de pati, i hem estat allà una estona mentres esperàvem el bus. Quan aquest ja arribat, ens hem dividit en els dos autobusos, però es veu que hi havia gent que havia canviat de bus, ja estàvem acomodats i ens han fet baixar, han passat llista i hem tornat a pujar he aprofitat per agafar fotos ja que en el viatge de tornada a penes n'havia agafat. Però la veritat és que massa fotos no he agafat, estava amb la música i parlant i...
Hemos llegado al instituto a las 14:10, bueno, más exactamente hemos llegado donde aparca el bus, pero no nos han dejado irnos, no, nos han hecho hacer el viaje más tonto de la historia, subir hasta el instituto, para volver a bajar.😒😒
Bueno i ahí ha acabado nuestro dia, os dejo con el video de lo que hemos hecho.
Una vez ya hemos almorzado, hemos ido a los vestuarios y nos hemos cambiado, aunque es obvio, ¿que íbamos a hacer? Bueno, nos hemos dividido en dos grupos iguales, aunque no teníamos ni idea de para que... Bueno nos han dicho que unos harían kaiak y los otros canoa. Clara, Cristina y yo hemos hecho primero canoa y Gemma y Mireia han hecho primero kaiak.
Both activities were a bit difficult, well row ain't diffucult, better said both activities are a bit costly, 'cause you have to make a lot of strength, and be coordinated which is easier in kaiak 'cause you only need to coordinate 2 persons, but in canoe you need to cordinate 5 persons and, in my case, it's and absolutly deaster. We were scared when we were doing kaiak, because we were watching kaiaks falling down around us, and we didn't want to get wet.
Quan hem acabat hem anat als vestuaris una altra vegada a canviar ,i hem sortit a una mena de pati, i hem estat allà una estona mentres esperàvem el bus. Quan aquest ja arribat, ens hem dividit en els dos autobusos, però es veu que hi havia gent que havia canviat de bus, ja estàvem acomodats i ens han fet baixar, han passat llista i hem tornat a pujar he aprofitat per agafar fotos ja que en el viatge de tornada a penes n'havia agafat. Però la veritat és que massa fotos no he agafat, estava amb la música i parlant i...
Hemos llegado al instituto a las 14:10, bueno, más exactamente hemos llegado donde aparca el bus, pero no nos han dejado irnos, no, nos han hecho hacer el viaje más tonto de la historia, subir hasta el instituto, para volver a bajar.😒😒
Bueno i ahí ha acabado nuestro dia, os dejo con el video de lo que hemos hecho.
Auf Wiedersehen,
Laia Bertran
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada