DIARI DE VIATGE
wensday 14th june 2017
hi! today is the first day. First we organitzate the group and Carla and Valeria starts with castella, Aina and Cristina with catala and Ariadna starts with English. After, Aina did one of the exercises of english, Carla and Valeria did one part of plastica, Cristina did maths and Ariadna catala. In the last class, Ariadna did the P.E, Cristina finished maths and Aina, Carla and Valeria starts sciense
jueves 15 de junio 2017
¡hola! hoy es el segundo día hemos ido de excursión a el canal olímpico de Barcelona ,la Valeria i la Carla no pudieron ir así que solo fuimos tres del grupo la Ariadna la Cris i la Aina fuimos en autobús i al llegar hicimos fila i montamos en cayac i canoa fue muy divertido i por cierto me caí al agua i el agua estaba caliente tardaron un rato en venirnos a buscar pero me lo pase genial quiero repetir la surtida de educación física genial
divendres 16 de juny del 2017
avui no ha sigut el millor dia. Al principi vam començar bastant be però
ens vam enfadar perquè no feiem res. Al final ens vam perdonar.
wensday 14th june 2017
hi! today is the first day. First we organitzate the group and Carla and Valeria starts with castella, Aina and Cristina with catala and Ariadna starts with English. After, Aina did one of the exercises of english, Carla and Valeria did one part of plastica, Cristina did maths and Ariadna catala. In the last class, Ariadna did the P.E, Cristina finished maths and Aina, Carla and Valeria starts sciense
jueves 15 de junio 2017
¡hola! hoy es el segundo día hemos ido de excursión a el canal olímpico de Barcelona ,la Valeria i la Carla no pudieron ir así que solo fuimos tres del grupo la Ariadna la Cris i la Aina fuimos en autobús i al llegar hicimos fila i montamos en cayac i canoa fue muy divertido i por cierto me caí al agua i el agua estaba caliente tardaron un rato en venirnos a buscar pero me lo pase genial quiero repetir la surtida de educación física genial
divendres 16 de juny del 2017
avui no ha sigut el millor dia. Al principi vam començar bastant be però
ens vam enfadar perquè no feiem res. Al final ens vam perdonar.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada