1r dia grup 12
PRIMER DIA
Avui, dimecres, ha sigut el primer dia del treball de síntesi!😅😅😉
Primer de tot, a les vuit del matí, ens hem organitzat durant la primera hora, també les professores han anat passant per les classes i ens han explicat el que hem de fer. Encara ens queda bastant!😳😱.
Un cop ja ens hem organitzat, ja ens hem posat mans a la feina! Hem començat fent les coses fàcils per ja no haver-nos de preocupar mes, les hem fet al dossier en brut i després les hem passat al ordinador, però hem tingut problemes amb l'ordinador i hem hagut de fer-ho després del segon pati.
En resum, hem treballat bastant avui.😀
En resum, hem treballat bastant avui.😀
Hoy a sido el día que nos hemos tenido que organizar mas, cada uno a echo una parte del trabajo y lo primero que hemos acabado a sido ingles, que con la ayuda de un compañero del grupo a sido mas fácil. Todos hemos trabajado por igual y también hemos preparado lo que aremos el próximo día cada uno. Todo lo que hemos echo lo tenemos pasado a ordenador.
ResponElimina