Primer dia de sintesi!!

Avui, diferents a tots els altres, ha començat el gran treball de síntesi. I primer de tot ens hem repartit la feina mentre que els professors ens anaven explicant el que havíem de fer a la seva assignatura.
Ja que es el primer dia encara no saviem com funcionava i ens ha costat una mica arrencar, però ara ja ho tenim tot ben organitzat. 😎😃🙈

Encara ens queda bastant, però serem positives. 😳😎

Aquest treball ens agrada ja que es una manera de treballar en grup i ser responsables, ha sigut molt divertit!!! 😍


Comentaris