Síntesi 1 día
Dia 1 Sintesi
Avui, dia 14 hem començat a fer el treball de sintesis, el primer que hem fet a sigut repartir tot els temes a cada membre del grup, i despres em començat a fer cadascun la nostra feina, a primera hora ens va costar arrancar pero pasada la mitja hora ens vam posar les piles, un membre del grup anava a buscar informacio quan ho necessitava per fer algo del treball.
Mas tarde hemos empezado a hacer lo que cada uno le toca.
Despues nos fuimos al patio, para descansar un poco. Depues del patio habiamos vuelto para continuar trabajando.Y cada uno a vuelto a ponerse a trabajar, en este tiempo de trabajo habiamos avanzado bastante.
Later we went again to the yard and we play, then we returned to the class and we continued working, some of the members of the grup finished his work but some have no finished.Then the ´doorbell rang and all the people returned to his home.
By Joel, Arnau, Flaviu, Raul and Jack
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada