Treball de Síntesi: Dia 1, Grup 8

Avui, 14 de Juny de 2017, ha començat el Treball de Síntesi sobre l'aigua.☺El primer que hem fet ha sigut organitzar la feina i distribuir el treball, ha sigut una mica caòtic la veritat. Un membre del grup va arrencar totes les pagines del dossier i es van desordenar, ens vam posar nerviosos pero finalment una profesora va venir a ajudarnos i ho vam endreçar tot. Una vez cada uno tenia el trabajo que le tocaba hacer nos pusimos manos a la obra.

Después del primer patio nos dividimos para que unos fueran a informática y otros continuaran el trabajo en clase. Hubo ciertas dificultades para concentrarnos y todo se descontrolo un poco, sera porque es el primer día y aun hemos de acostumbrarnos.

After de second playground we keep on working, but , there are a lot of subjects and the dosier is very long! I unknow if we will have time to end it... Today I felt some nervous but I enjoy it. Tomorrow we go to Canal Olímpic of Castelldefels, I am very exciting.

Goodbye☺,
Ismael Frankou

Comentaris