treball de síntesi, dia 1, Gup 11.

DIA 1

Avui hem començat el treball de síntesi, primer ens van explicar el que hauríem de fer durant aquests dies, les excursions i les presentacions. Ens vam organitzar la feina, vam numerar les pàgines del dossier i vàrem començar la feina, va sonar el primer timbre de pati i vam esmorzar.

Despues del patio cada miembro del grupo hizo diferente faena en diferentes sitios, hasta irnos a casa. Pasamos por diferentes aulas, la de informatica y la biblioteca.


The truth is that to make this work for us quite a difficult target, but we always want to complete challenges.

By Cesc Giralt

Comentaris