Treball de síntesi, dia 2, Grup 11
DIA 2.
Avui ha sigut un dels dies més especials del curs, una activitat molt divertida, que ha sigut anar al Canal Olímpic.
Primer ens hem dividit en dos autocars per anar-hi: un per les classes A, B i mitja classe de la C i l'altre per l'altra mitja classe de la C, la D i la E. Al arribar hem esmorzat ens hem cambiat, hem deixat les motxiles al vestuari i hem anat cap a fora. Hem dividit el curs en dos parts, la part que primer feia canoa i la part que feia barca amb rem. A el nostre grup ens ha tocat fer primer canoa que ha sigut molt divertit i ens ho hem passat molt bé.
Despues hemos canviado de actividad i nos hemos montado 6 personas en la barca. Barca con remo no ha sido tan divertido como canoa pero heramos mas personas juntas y hemos podido estar el grupo junto.
When we finished the teachers have left us an hour of free time to rest and return it to the school.
By Cesc Giralt
By Cesc Giralt
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada