Treball de Síntesi: Dia 2, Grup 8

Dijous 15 de Juny 2017: Avui a les 8:00 del matí ens estàvem preparant per anar d'excursió al Canal Olímpic de Castelldefels. Primer vam anar a les nostres classes perquè els professors passesin llista i tot sigués d'una manera organitzada . Desprès ens vam dividir en dos autocars per començar a anar fins al Canal olímpic.

A las 9:45 habíamos llegado a nuestro destino, el Canal Olímpico. Un gran embalse de agua se abrió ante nuestros ojos, era precioso. Primero nos fuimos ha cambiar en los vestuarios para ponernos chanclas, bañador y crema solar. En la primera hora de actividades nos dividíamos en dos grupos: unos que hacían barco con remos y otros canoa.

One hour later,  we invested the activities. The other classmates they sicked me! It was amazing and very exciting. After the activities we had free time and later, we back to home.

By Roger García



                                          Panorama del Canal Olímpic de Castelldefels

Comentaris