Treball de sintesi dia 2
Dia 2
Avui hem anat al Canal Olimpic. A les 8:20 hem surtit de Llavaneres i hem arribat mes o menys a les 9:50. Quan hem arribat hem anat al vestuari a deixar la bossa, quan hem acabat de deixar la bossa posarnos crema solar etc hem anat a fora a esmorzar.
Mes tard ens han donat un xaleco i un rem i hem començat a fer canoa i jo i tot al nostre grup ens ho hem passat molt be i ens hem passat molt be, segurament tot primer tambe s'ho a passat igual que nosaltres. Després de acabar canoa hem fet rem. Per mi era al mateix però hem mes persones. Alguns s'han caigut de la canoa però no s'han fet mal. Hem surtit a la 12:50 i hem arribat a les 14:15 i una mica cansats.
Avui hem anat al Canal Olimpic. A les 8:20 hem surtit de Llavaneres i hem arribat mes o menys a les 9:50. Quan hem arribat hem anat al vestuari a deixar la bossa, quan hem acabat de deixar la bossa posarnos crema solar etc hem anat a fora a esmorzar.
Mes tard ens han donat un xaleco i un rem i hem començat a fer canoa i jo i tot al nostre grup ens ho hem passat molt be i ens hem passat molt be, segurament tot primer tambe s'ho a passat igual que nosaltres. Després de acabar canoa hem fet rem. Per mi era al mateix però hem mes persones. Alguns s'han caigut de la canoa però no s'han fet mal. Hem surtit a la 12:50 i hem arribat a les 14:15 i una mica cansats.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada