Dia 1 Treball de síntesi:Grup 13
Treball de síntesi dia 1:
El començament
El treball l'hem començat avui a les 8 del matí, hem distribuït qui s'encarregarà majoritàriament de cada assignatura, més o menys cadascuna s'encarregarà de 4 assignatures. Però totes col·laborarem en totes, ja que ens ho hem de saber tot.
Al empezar ha llegado Pilar Portero y nos ha explicado la parte de castellano, de la que se encargaran Clara y Mireia. Pilar se ha ido y ha llegado Maribel para explicar-nos la parte de Tecno,que la harán Mireia y Cristina.
After that we started working, I made all English's part, and the half of Maths' part. We also made a comprehension of Spanish and another of Catalan. Cris and Gemma started Catalan's comic.
Després del primer pati, hem començat E.D física, i hem seguit amb català i castellà. I jo he baixat als ordinadors.
Después del segundo patio nos hemos dado cuenta que habiamos perdido el dossier de instrucciones y he salido corriendo hacia la classe de informatica para descargarme el dossier de instrucciones para tenerlo, al menos, virtualmente. Esta vez he decido quedarme en la classe y escribir desde aqui.We've finished Catalan's comic, we also make all P.E definitions, I passed to the computer everything we did today.
Au revoir🙋,
Laia Bertran
https://youtu.be/f8UlVVIzd-c
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada